maandag 6 mei 2013

Edgen......

Onderstaande mail kreeg ik vorige week binnen van Spuitkoning. Lees maar eens mee:

"Hallo,
Ik kwam je blog tegen terwijl ik aan het aftrekken was, of beter gezegd aan het edgen*. Heel interessant om andere liefhebbers tegen te komen van o.a. aftrekken en edgen. Ik mag graag iedere dag edgen en om de zoveel dagen het afmaken met een edging sessie van 1,5 tot 2 uur om dan keihard spuitend klaar te komen met 7 tot 10 stralen zaad. Vooral het gevoel om mijn harde penis af te trekken met mijn voorhuid strak naar achteren getrokken en de ballen naar beneden getrokken is fantastisch.
Daarnaast heb ik vrijwel altijd een natte penis bij het aftrekken, omdat ik vrij veel voorvocht heb, wat er ook nog eens snel aan komt na een klein beetje aftrekken. En anders gebruik ik mijn speeksel om lekker nat te kunnen aftrekken.
Het lijkt me leuk om foto's van mijn harde penis en video's van mijn keihard spuitende penis te delen met jou, voor op je blog, om te laten zien hoe lekker het kan zijn om af te trekken en waar edging toe kan leiden.
Groetjes, Spuitkoning"


*Edgen = Je zo lang mogelijk op het randje van klaarkomen trekken of vingeren.

Nou, dat smaakt naar meer Spuitkoning! We zien graag je camerabeelden met opwinding tegemoet! Probeer in ieder geval een hoge resolutie in te stellen en met iets meer licht. Zodat de kleurruis een stuk minder is en je pretplek tot in detail te zien is, want we willen natuurlijk niets missen van je heerlijke sessies!......

2 opmerkingen:

  1. Hoi Spuitkonigng,
    ik edge precies op dezelfde manier als jij. zullen we elkaar eens samen edgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aanvullend op vorige opmerking: zie mijn foto's
    (Kees, januari 2013 op deze blog)

    BeantwoordenVerwijderen