zaterdag 31 augustus 2013

Voortijdige zaadlozing......

Screenshots, filmpje en een foto van mijn voortijdige zaadlozing gistermiddag. Het zat er al een tijdje aan te komen dat ik mijn 'oude' sperma moest lozen voor nieuwe aanvoer. In principe doe ik dat ongeveer één keer in de maand. Of op momenten dat ik zó geil ben dat ik bijna niet meer kan masturberen. Dan moet het zaad er maar uit. Op bovenstaand filmpje ging het wel erg snel want ik wou eerst mijn penis nog wat opstijven om er langer van te kunnen genieten. Maar dat ging niet door en binnen 10 seconden droop het meeste zaad al van mijn buik. En na een minuut was het feest al weer achter de rug en kon de keukenrol zijn werk doen.
Nu even à geil, maar daar zal hopelijk snel weer verandering in komen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten