maandag 26 augustus 2013

Gekoelde zaadlozing......

Dit lustopwekkend erotisch filmpje kreeg ik toegezonden door een bekende volger van mijn blog. Ook deze bijdrage is weer super geil en heel uniek! Althans wel voor mij. Hij mailde me:
"Hallo Masto, Hierbij een filmpje van mijzelf met een ijsklontje in mijn anus... Ik heb dat al een aantal keren gedaan en het geeft een sensationeel gevoel. Ik denk dat het komt door de stimulatie van mijn prostaat. Ik kom dan ook eigenlijk altijd binnen de kortste keren klaar, zoals te zien is op het filmpje!"
Het ziet er inderdaad bijzonder geil uit. Alleen het inbrengen al! Masto zal het ook eens proberen. Heb dit nog nooit meegemaakt maar zeker het proberen waard! Niet alleen de prostaat maar ook de volle zaadblaasjes krijgen zo een koele opkikker........

5 opmerkingen:

  1. Een geweldige explosie om te zien.
    Ik vind het lekker om een bevroren bierflesje onder me zak te houden tijdens het mastruberen.
    Ik gebruik een usb mini ventilator om koele lucht langs me ballen te laten blazen dat is een heerlijk gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie lul en lekker veel sperma en ook je kontje is lekker. Ga straks dit zelf eens proberen en als ik kom is dat voor jou. Geile lik over je eikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je complimenten anoniem! Ik geniet op mijn beurt weer van de gedachte dat jij mijn foto's en filmpjes bij je geile privemomenten betrekt... hoop dat je ervan hebt genoten... J

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergeil filmpje van een prachtige lul en grote balzak!! Heel indrukwekkend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een volgende keer mag je zo een heerlijke lading over me heen spuiten

    BeantwoordenVerwijderen