donderdag 29 augustus 2013

Plassen......

Plassen is voor mij nog altijd opwindend en erotisch! (Bekijk bovenstaand filmpje). Vijftig tinten geel. Een dagelijkse behoefte die mij vaak kan opgeilen naar een heerlijke opwindende belevenis. Waar dan ook. In mijn jeugd heb ik vaak plasspelletjes georganiseerd wie het verst of het hoogst kon plassen. De techniek maakte niets uit zodat de jongens vaak de voorhuid dichtknepen en die, op bijna knappen na, vol lieten lopen. En dan met de andere hand er stevig in knepen zodat een dunne ferme straal er met kracht uitspoot. De meiden konden dat niet natuurlijk, maar er waren er bij die hun blaas op knappen hadden staan en verder kwamen dan menige jongen. (Mooie tijd). Ook jezelf er onder plassen of dat door een ander laten doen, is een geile belevenis.
Mijzelf opgeilen door te plassen is inmiddels een van mijn grootste favorieten geworden. Klaarkomen is wel het lekkerst, maar het duurt bij mij vaak een paar dagen dat ik weer op geilsterkte ben. Met plassen heb ik dat niet en kan dat zo vaak doen als ik wil. Wek mijn plasdrang vaak op door vooraf één liter warm water te drinken van precies 37 graden Celsius. Drinkt lekker weg en in no time is mijn blaas gevuld.
Zo kun je ook spelletjes organiseren wie de plas het langst kan ophouden. Wat ook weer een enorme geile situatie kan opleveren. Vooraf tegelijk een liter warm water drinken en dan maar afwachten wie zich het eerst benat. Erg geile situaties kunnen hierdoor ontstaan wat de geilheid extra zal stimuleren!........
Ik denk dat veel van mijn volgers zich wel herkennen in mijn schrijven. Maar zij kunnen natuurlijk ook heel andere dingen hebben beleefd met plasseks. Mocht je mij dit willen vertellen, graag! Doe het hieronder bij Opmerkingen of mail me naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com Discretie verzekerd!
Waarschuwing: Als je erg veel water drinkt in korte tijd, 2 tot 4 liter per uur en dat gedurende langere tijd, kun je "watervergiftiging" krijgen. Dus hou het eerst bij 1 liter.

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me heerlijk om eens een keer plasspelletjes met een groepje te spelen!

    Groetjes, JanJaap41

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. via www.bullchat.nl kan je misschien leuke contacten leren kennen.

      Verwijderen