donderdag 8 augustus 2013

Plas-voor-jou......

Plassen is bij menige vrouw of man een opwindende en geile aanvulling. Bij velen begint het al op jonge leeftijd met spelletjes als 'Wie kan het verst plassen' of tegen een boom of muur 'Wie kan het hoogst plassen'. Meisjes deden het vaak niet onder voor de jongens. Later, als het seksleven actiever wordt, ontdekt je dat jezelf er onder plassen, of onder geplast worden, ook heel lekker, opwindend en lustopwekkend kan zijn! Open je mond, speel het filmpje af en geniet.......!

1 opmerking:

  1. Ik denk ook dat plasseks een ondergewaardeerde vorm van lustbeleving is. Ik kan zeggen dat alle keren dat ik het gedaan heb het erg opwindend was, eigenlijk in toenemende mate. Ik ben blij dat ik het aan mijn ervaringen heb toegevoegd en kan alleen maar zeggen 'je moet het zeker eens geprobeerd hebben'.

    BeantwoordenVerwijderen