woensdag 14 augustus 2013

Masto60 heeft nu 154 volgers!......


Op 17 maart 2011 stond op mijn blog "Masto60 heeft 60 volgers!......" Nu, bijna twee-en-een-half jaar later, zijn dat er inmiddels 154 geworden! Wederom dank ik alle 154 trouwe volgers hierbij voor het volgen van mijn blog. En tevens veel dank voor de vele positieve reacties met vaak bijgevoegde oprechte foto's of filmpjes! Maar ook dank aan alle 250 tot soms wel 500  per dag niet aangemelde volgers!
Mijn volgers, u dus,  steunen mij nog steeds enorm
om dat deel van het menselijk leven te publiceren waar men liever niet over praat met anderen. Seksualiteit is een heikel onderwerp (ook nu nog steeds in 2013) en komt de laatste tijd nog steeds veel te veel negatief in beeld.
Ik wil nog steeds een lans breken voor al die mensen die wél weten, op e
en positieve manier, om te gaan met de geneugten van seks! Een ieder op zijn eigen manier van geestelijke en lichamelijke lustbeleving. Mijn blog gaat uit van positiviteit met op de eerste plaats de geneugten van ZELFBEVREDIGING! De opwindende warmte laten zien in zeer intieme close-ups van zowel vrouw als man!
Blijf me volgen en geniet van jezelf of deel het met ons!

Een overheerlijke bevredigende groet van Masto


Degene die het aandurft om te reageren mag me mailen op:
masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Bedankt voor je bericht! Ik ben het volkomen met je eens!! Groetjes: Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie veel mensen om me heen “het geluk zoeken”.
      Nu is geluk meestal op de plek waar jij juist niet bent.

      Daarom zou genot wat we met ons eigen lichaam kunnen opwekken, wat niets kost, wat veilig is en ontspanning geeft, juist veel positiever benaderd moeten worden !

      Verwijderen