zaterdag 28 juli 2018

Stretchen met het type Donut......

"Hallo Masto, Ik zal mijn stretchverhaal nog even vervolgen. Mijn eerste stretcher was best aangenaam om voor een korte periode te dragen, een uurtje of twee. Maar als ik hem bijvoorbeeld een hele dag wilde dragen, waren er toch momenten - wanneer de balzak wat begon te krimpen - dat hij wat begon te nijpen en de bloedtoevoer wat afsneed omdat het een hoekig model is. Dus besloot ik voor het donut type te gaan. Ongeveer hetzelfde qua gewicht en dikte. Later heb ik er nog twee kleinere ringen bijgekocht. Deze donut-stretchers zijn echte aanraders. Ze zitten echt lekker en zijn veel comfortabeler om langdurig te dragen. (Zie bovenste foto met de drie ringen op een rij. Ze zijn 10, 15 en 20 mm dik). Je kan er gerust mee slapen. Mijn eerste stretcher gebruik ik nu nog in combinatie met de donuts, als ik zin heb in wat meer gewicht. Met vier stuks valt er ook wat te combineren natuurlijk.

P.S.: De binnenmaten zijn 32 mm. Ik heb 1 stretcher (de grootste in het rijtje van drie) die een binnenmaat van 34 mm heeft en die kan ik niet lang solo dragen want wanneer mijn scrotum 1 bal wat hoger trekt floept die er uiteindelijk door met een gevoel alsof er iemand eventjes hard in 1 bal knijpt en de 2de bal volgt dan snel dat voorbeeld. Die draag ik dus meestal samen met de ring van een maatje kleiner. Ze geven mij uiteraard ook veel genot tijdens het masturberen."

Dank Pedro voor jouw opwindende bijdrage aan mijn blog. Masto heeft er van genoten en vind de onderste foto een juweeltje om naar te kijken! Zoals de drie ringen uiteindelijk een geile eenheid vormen met jouw overhangende penis en eikel en onderaan de opgesloten testikels in je strakke balzak!

Blijf Masto's blog volgen, want Pedro gaat nog veel meer met ons delen.......!

3 opmerkingen:

  1. Erg mooie ringen, Pedro! Dat zal wel heel lekker zitten om je ballen! Geweldig om te zien...dank voor het delen van je genotsspeeltjes. Hartelijke groet, Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pedro, bij het zien van je geile foto's krijg ik altijd zin om dit ook te doen. Kan je mij vertellen waar ik deze ringen kan kopen? Groeten en ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet

    BeantwoordenVerwijderen