woensdag 18 juli 2018

Ballstretchen met ring van 270 gram......

"Hallo Masto, zoals al in het vorige blog is aangegeven, wil ik graag mijn ervaringen met ballstretchen delen op jouw blog. Ik ben zo'n 4 jaar geleden informatie begonnen op te zoeken over ballstretchen en kwam zo ook op jouw blog terecht. Zo heb ik ook mijn eerste stappen gezet met harpsluitingen. Lekker goedkoop en leuk om op te bouwen. Best opwindend ook. Je bent je er veel meer bewust van dat je met een stel ballen in je broek rondloopt. Zo ben ik tot een viertal stuks geëvolueerd. Elke man weet wel dat je balzak ook kan krimpen en zo kwamen die harpsluitingen soms wel erg strak te zitten en dus niet altijd aangenaam om te dragen. Zeker niet voor langere periodes. Heb daarom besloten om online een wat zwaardere ring te kopen. Je hoeft er dan maar eentje om te doen om lekker wat gewicht aan je ballen te voelen. Die stretcher zag er ook top uit en woog 270 gram. Zeker ook leuk bij het afrukken, wanneer je ballen dan heen en weer bengelen. Hierbij al een paar pics van mijn balzak in ontspannen en strakke toestand en mijn eerste echte stretcher, grs Pedro."


Dank voor jouw mail en opwindende foto's, met ervaringen over jouw ballstretchen. Het is een heerlijke belevenis en zelfs vrouwen vinden een zware ring om de balzak van een man tijdens het neuken een prettige en stimulerende ervaring.
Helaas kan niet iedere man langdurig een ring verdragen. We zijn nu eenmaal niet even groot geschapen. Maar door veel te oefenen, zweet en moeite kan veel winst geboekt worden.
Dank voor deze opwindende bijdrage en Masto hoopt nog veel van je te mogen zien en horen......!

1 opmerking: