woensdag 18 juli 2018

Ballstretchen......

"Hallo Masto, een jaar of vijf geleden ben ik door mijn interesse voor ballstretchers toevallig op jouw blog uitgekomen. Ik was toen al een beetje fan. Onlangs dacht ik er weer aan en zie ik dat je nog steeds ervaringen deelt. Ik ben een Belgische hetero man van 49 jaar, met een voorliefde voor zelfbevrediging, ballstretchen en anale stimulatie. Misschien kan ik wat van mijn ervaringen delen op jouw blog. Groetjes Pedro"

Dank Pedro voor jouw bijdrage aan mijn blog! Dat zouden veel meer mensen moeten doen :-) Je hebt een mooi lijf en een lekkere speelplaats tussen de benen. Geil en opwindend dat je je ervaringen met ons wilt delen. Zelfbevrediging, ballstretchen en anale stimulatie is een super heerlijk tijdverdrijf!
Iedereen, die wat van zichzelf durft te laten zien of een geile ervaring wil delen, is zeer welkom op mijn blog. Masto en zijn volgers hoopt nog veel van jouw te horen en zien......!

1 opmerking: