dinsdag 31 juli 2018

Combinatie-stretchen......

"Als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil je ook een tikkeltje verder gaan en besloot ik nog een zwaardere donut stretcher te kopen, 40 mm dik en maar liefst 625 gram zwaar. Een echte kolos die je continu aan je ballen voelt trekken. Ook geen exemplaar om permanent te dragen, maar voor een uurtje of twee is hij zalig zwaar (zie foto boven rechts). Tevens nog wat meer combinatiemogelijkheden natuurlijk, maar dan weegt het ook echt door. Op de foto links boven is het 5,5 cm stretchen met 825 gram.
Full stretch kom ik nu aan 7,5 cm met 1100 gram. (zie onderste foto). Ziet er wel spectaculair uit, maar daar loop ik heus niet lang mee rond hoor, hoogstens een half uurtje. Met mijn vijf ringen kan ik zelfs nog doorgroeien naar 11,5 cm en 1545 gram, maar dat is zeker geen doel op zich, ik voel mij goed waar ik nu ben.

Ik zie ondertussen nog meer foto's van van Dingeling op je blog. Dat is pas indrukwekkend zeg. Maar zoals hij zelf zegt, het gaat niet om de grootste of de zwaarste, doe waar je je goed bij voelt en beleef er plezier aan. Als je ver wil strechen komt er inderdaad ook wel wat pijn bij kijken en daar heeft heus niet iedereen zin in. Hoeft ook niet. Ik loop het meest rond met mijn twee middelste donuts die nooit een pijngevoel geven en heerlijk bengelen. Groeten Pedro."

Masto vindt dit een heerlijke speelplek met indrukwekkende stretch......!

2 opmerkingen:

  1. Beste Pedro....het ziet er echt geweldig uit. En zie het als een begin; ik ben ook met een paar ringen uit de ijzerhandel begonnen. Nu, na ruim 18 jaar, kan ik met 7 centimeter (1x 40mm en 1x 30 mm) rustig gaan slapen. Met mijn nieuwe stretcher van ook 40 mm samen met de andere van 40 mm hou ik het ook nog niet lang uit terwijl ze samen 8cm zijn....1 cm meer als de eerdere ringen.
    Die ene centimeter kost al tijd!
    En je ziet ook dat ik ze alledrie draag; dat is mogelijk met een goeie temperatuur wanneer de huid van m'n zak mee rekt. Maar ik hou dat niet langer dan een uur vol! (wel 10cm samen.....heerlijk om dat om de ballen te voelen)
    Ik vind het heel leuk hoe jij er mee om gaat en hoe je het gebruik beschrijft....we houden contact via Masto....afgesproken? Hartelijke groet, Dingeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te zien vind het ook heerlijk om met een gewicht aan m'n ballen te lopen

    BeantwoordenVerwijderen