dinsdag 24 juli 2018

Begin ijzerwerk en stretchen......

"Beste Masto, Even een berichtje naar aanleiding van m'n eerdere mail met ballstretching foto's. Op je blog staat ook Pedro die met één ballstretcher van 270 gram zeer content is en terecht! Daarna komen mijn foto's met 2 kg.... het lijkt baas boven baas maar dat is niet de (mijn) bedoeling. Alle begin is moeilijk en vooral met stretchen! Ik weet nog goed hoe ik ruim 18 jaar geleden begon met m'n ijzerfetish en dat langzaam heb kunnen uitbouwen, letterlijk met pijn en moeite. De eerste ringen om m'n ballen deden me behoorlijk pijn en 's avonds moesten de ringen er af. Nu ben ik door de loop der jaren zomaar van klein naar steeds groter en zwaarder kunnen gaan en dat is bemoedigend voor diegenen die nu pas beginnen. Het betekent dat je vooral moet volhouden, afzien en ook  niet vergeten te genieten!
Je leest bij veel van je volgers dat het zo lekker is iets aan je ballen te voelen en bij het aftrekken de zaak zo lekker voelt meedeinen/zwiepen.... Ik ervaar dat gevoel ook en geniet er van! Er zit bij mij ook een exhibitionistisch aspect aan; op strand loop ik er niet mee te koop maar vind het wel leuk een genotgenoot te ontmoeten. Jouw blog voorziet voor mij in de behoefte m'n geile hobby te laten zien. Steeds als je mijn foto's geplaatst heb gaat er een lekker gevoel door m'n lijf en ik zou het nóg lekkerder vinden om commentaren te krijgen. Of tips en trucs uit te wisselen. Zou leuk zijn, hoeft echter niet. Ik beleef m'n ballstretchhobby toch voornamelijk met mezelf. 

Dank voor jouw inzet en het plaatsen van foto's op je blog en ga er vooral nog heel lang mee door!
Ik doe er wat foto's bij. Onder meer van mijn toenmalige vriendin (zie foto's onder), die het een genot en eer vond, zodra we op het strand waren, mij op te warmen en te laten genieten. Overigens vergat ik haar niet hoor..... dat is ook zooo zalig... een ander horen komen....
Ook een paar van mijn stretchbegin (zie foto's boven), die paar ringen waren al heftig genoeg!

Hartelijke groet, Dingeling."

Zo zoekt iedereen zijn eigen bevrediging die hem of haar het beste past! Daarom vindt Masto het ook zo fantastisch dat zijn volgers hier over willen en durven te schrijven, Maar ook te laten zien hoe men zijn of haar lekkers zo genotvol mogelijk kan verwennen......!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dingeling, heerlijke geile foto's heb je geplaats. Ik ben nu 2 jaar aan het stretchen en kan nu 7 cm. dragen maar ik ga door hopelijk kom ik nog op 10 cm.3 cm heb ik altijd om dat heerlijke gevoel wil ik niet meer missen. Maar daar weet jij alles van. Als ik die foto van je zie met 2 kilo ben ik wel jaloers. Veel geile groeten Stretcher.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Stretcher! Als je twee jaar bezig bent zoals jij, dan is 7cm al een flinke stretch! Ik heb ervaren dat het vooral tijd kost voordat je scrotum zich gewonnen geeft. Lekker doorgaan met genieten van al dat ijzer aan je ballen en die 10cm komt in orde! Dank voor je reactie en veel succes met je geile stretchwerk! Groet, Dingeling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dingeling
    Vind strechen ook heerlijk doe het nog niet zo lang met veel gewicht, echter laatst een van 680 gram gekocht en ben gelijk verslaafd, samen met m'n oude van 260 gram vloelt heerlijk vooral tijdens het aftrekken en neuken
    Gr ipl

    BeantwoordenVerwijderen