dinsdag 15 april 2014

Zien spuiten doet spuiten......

"Dag Masto, Fixfox had gister (maandag) een heftig dagje... van werken kwam niet veel. Hij stond zich steeds maar op te geilen aan jouw recente spuitfilmpje. En vond dat jij maar moest delen in de resultaten die daarvan vastgelegd zijn. Keek vanmorgen nog wat oude spuitfilmpjes van je en was behoorlijk onder de indruk van je spermavolume. Een behoorlijke mondvol om zo maar te zeggen. Dat is wel even slikken.. Las de daarbij geplaatste tekst op je blog. Fijn te weten dat je sperma ook nog heerlijk smaakt. Dat niet iedereen daar zo over denkt weet ik. Iedere keer smaakt het weer anders: licht bitter, zoutig, zoet. Het is een bron van genot. Groet, Fixfox."
Geil om te horen Fixfox. Het was een behoorlijke scheut bij mij op het filmpje, maar er is ook nog sperma verdwenen naar mijn blaas toe. Als de ring té strak zit en deze mijn pisbuis wat dichtknijpt, zoekt mijn sperma de kant van de minste weerstand op. Het volume en de dikte van mijn zaad wisselt nog wel eens. Als ik kort masturbeer en klaarkom dan is het meestal dik. Masturbeer ik daarentegen uren en uren achter elkaar dan is het een stuk dunner en lijkt het op melk. Zo heeft iedere man zijn eigen "merk" sperma. De hoeveelheid hangt ook samen met de grootte van de zaadblaasjes die bij sommige mannen een enorme hoeveelheid sperma kunnen bevatten.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten