vrijdag 11 april 2014

penis-close-up-collage......

"Beste Masto, Al een hele tijd volg ik je blog met steeds meer interesse. Het is een ontmoetingsplaats voor gelijkgestemden die bijeengehouden wordt door jouw tolerante, begripvolle en eerlijke omlijstingen. Hoewel ik zelf helemaal hetero ben fascineert jouw sperma mij enorm. Zozeer, dat ik erover fantaseer hoe het zou zijn dat te proeven. Tot geils, Fixfox."
In de beslotenheid van je eigen lijf maakt het niet uit met welke gevoelens je in de wereld staat. De intieme sfeer, het intense genot die je jezelf kunt geven is een belevenis die niemand je kan afpakken. Dat je het met mij/ons wilt delen is des te genotsvoller! Ik kan je verzekeren dat mijn sperma uitstekend smaakt en alle ingrediënten bevat dat in vruchtbaar zaad moet zitten :-) Maar kan je tevens verzekeren dat vele mannen en vrouwen er totaal niets van moeten hebben! Smaken verschillen......

1 opmerking: