donderdag 24 april 2014

Geilvlekken......

"​Ergens op je blog vraag je om foto's van meubels of doeken met geilvlekken. Eigenlijk vroeg je om zaadvlekken maar ik hoop dat vrouwelijk geil ook welkom is? Dit gebeurt er met je bureaustoel als je druipt van het geil en een handdoek 'vergeet'  te gebruiken! Geile vlekken kusss, Heleen."

Dank Heleen voor deze heerlijke onovertroffen pretvlekken op jouw 'werkplekstoel'. Voor de pretvlekkenliefhebbers een heerlijke geil-stimulans. Zo ook Masto. Ik kan er heerlijk op wegdromen! Welke opwindende gevoelens zijn er aan deze vlekken voorafgegaan. Misschien zitten er ook wel zaadvlekken bij waarvan de laatste restanten uit jouw kut zijn gevloeid. Trouwens, ik zie in deze vlek een bloem. Een roos. Een roos die gemaakt is door een echte 'roos van vlees'........?
Zijn er meer mannen of vrouwen die hun geilvlekken durven te tonen? Geneer je niet. De vlekkenliefhebbers zijn er dol op en een fotootje is zo gemaakt en opgestuurd naar Masto: masto6tig@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Masto!
    Dit is niet mijn 'werkplekstoel' en het geil is slechts van 1 dagje geilen achter de pc en urenlang speelgenot
    Nu je het zo zegt; het heeft inderdaad iets bloemigs
    Hoop dat jij en andere bloglezers ervan genieten

    Natte roosjekuss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker Heleen... Ik ben erg benieuwd naar je druipende poesje en/of de pik van je mannetje... Ik kan je verzekeren dat ik het daar ook niet mee droog hou! Ik wil je met alle liefde het bewijs daarvan laten zien! ;-)

    Groet, J

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal binnenkort een foto plaatsen hier
      en jouw bewijs wil ik HEEL GRAAG zien!!!

      Groet
      Heleen

      PS hierop hoef je niet te antwoorden
      maar ben jij jengis?
      volgens mij wel hihihi

      Verwijderen
  3. Verukkelijk!! Dit maakt mij nog nieuwsgieriger naar je genotsplekje!

    BeantwoordenVerwijderen