maandag 14 april 2014

Nepkut maken......

"Nog een klein experiment op video gezet... Een ‘gevangeniskut’ gemaakt en geneukt... De inspiratie deed ik hier op: http://www.dumpert.nl Eerst met een wegwerphandschoentje geprobeerd, maar die gingen direct stuk. Bij een wat steviger exemplaar kreeg ik het knoopwerk moeilijk voor elkaar, vandaar dat ik wat tie-rips heb gebruikt in plaats van knopen, alhoewel het ‘ontwerp’ hetzelfde is gebleven. Flink wat glijmiddel op mijn rubberen kutje gedaan, een geil filmpje opgezet en toen kon de pret beginnen! Al met al geen verkeerde ‘neuk’-ervaring! Het mooiste vind ik zelf het zien hoe mijn geil uit de rubberen opblaaskut komt gelopen... Geniet ervan!
Dat doet Masto zeker! Deze bovenstaande mail kreeg ik van een bekende volger. Je komt hem verschillende keren tegen op mijn blog. Zijn laatste experiment was vorig jaar oktober toen hij bij zichzelf een ijsblokje in zijn anus duwde en daarna zalig klaarkwam met veel sperma. Zo ook nu weer! Wie maakt en doet hem dit na!.......

4 opmerkingen:

  1. wat een supergeil filmpje!
    Heerlijk om te zien hoe je je pik hierin steekt
    jammer dat je zo snel kwam en je pik er tussentijds niet even uit haalde
    dat is zo geil om te zien
    ook hoe je sperma eraf druipt
    mooie lekker lul ook
    xxx
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Heleen,
      Bedankt voor je complimenten, die steek ik graag in mijn zak! :-)
      Een uitgebreidere film, en een beter spuit-shot volgen zeker nog!

      Groet, J

      Verwijderen
    2. Hallo J
      Oke ik kijk er naar uit!
      Ik vind het überhaupt knap van je om zoiets te plaatsen
      Hulpmiddelen voor mannen zijn toch een beetje taboe
      terwijl het voor vrouwen juist weer heel gewoon is
      Meer speeltjes voor mannen uitgeprobeerd zie op rukkerX.nl
      Mocht je belangstelling hebben kun je daar eens een kijkje nemen
      ik blijf het supergeil vinden hoe een man zich uit leeft met zichzelf of een speeltje en te zien hoe zijn lul harder en geier word tot het orgasme komt
      Met cumshots zelf heb ik niet zoveel
      Ik zie liever de weg ernaar toe
      Hoe geiler iemand met zijn pik speelt hoe lekkerder natuurlijk en ik kan je verzekeren dat het hier dan ook niet droog blijft!
      Ik kan me er enorm aan opgeilen en kom soms tegelijkertijd met degene in het filmpje klaar
      Samen en toch alleen; wel zo lekker soms

      Geile ruk en speelgroet
      Heleen

      Verwijderen
  2. oh geil. ja goed idee maar blaas je dat dan op of zow?

    BeantwoordenVerwijderen