zaterdag 12 april 2014

Zaadlozing van Masto......

Hierboven het eindresultaat van mijn zaadlozing. Na weken van edgen, dus nét niet klaarkomen kreeg ik het gevoel dat het er weer uit moest. Op een gegeven moment wordt mijn penis dan zó gevoelig dat masturberen haast niet meer mogelijk is. En van dat masturberen op het randje van klaarkomen moet ik het hebben. Dat is die zalige geile roes waar het heerlijk vertoeven is! Liefst urenlang! Maar op een gegeven moment wordt alles zó gevoelig dat ik mijn zaad, zonder te masturberen, er zo uit kan 'schudden'.......

3 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Bedankt weer voor het supergeile filmpje van die heerlijke lul van je !! Ik heb er weer van genoten!!!
    Groetjes: Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo geil om je zaad er zo uit te kunnen schudden
    wow dat is echt niet iedereen gegeven
    Bedankt dat je ons weer lekker mee laat genieten masto!

    Kusssss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Masto, dit is Henk weer. Ik bekeek zojuist dit supergeile filmpje en ik herken het helemaal. Na uren of weken edgen loopt het geil zowat vanzelf uit je lul , zo'n zaadlozing is echt de kers op de taart na weken van nat edgeplezier. Het filmpje geeft goed weer hoe intensief het is en ik krijg zelf ook zin om lekker klaar te komen... maar ik moet het uitstellen omdat ik het punt van een orgasme nog niet toe sta. Na het zien van dit filmpje zit ik er wel heel dicht tegen aan! Supergeil fimpje! Smaakt naar meer! Geile groet, Henk

    BeantwoordenVerwijderen