vrijdag 3 januari 2014

Masto60 2009-2014......

December 2009 - Januari 2014.
In december 2009 ontdekte ik Blogger en kon er geheel en al gratis mijn 'ei' (lees zaad en opwinding) in kwijt!
Ik was toen 60 jaar en mijn hobby was en is nog steeds masturberen, vandaar dus de naam Masto60.
In die vier jaar dat wij elkaar nu kennen heb ik genoten. Heel veel genoten van mijzelf, maar ook heel, heel veel van mijn volgers, die mij zo af en toe van en uit zichzelf een bijdrage stuurden (masto6tig@gmail.com) voor plaatsing op mijn blog.
Een blog met tot nu toe 166 volgers, 630 reacties, 536 onderwerpen en dagelijks tussen de 200 en 400 bezoekers. Bij deze wil ik iedereen hiervoor mijn
HARTELIJKE DANK ZEGGEN!
Samen met jullie bijdragen geven we de bezoekers van mijn blog een zeer openhartig kijkje in de erotische 'keuken' die helaas bij veel mensen gesloten blijft. 
Hoop dan ook dat we wederom dit jaar elkaar weer veel kunnen laten zien. Heerlijk intiem en zo mogelijk in hoge resolutie! Groot of klein, open of gesloten. Aan formaten doen we niet. De lustbeleving staat op nummer één!
Opwindende en genotsvolle masturbatiegroet van Masto!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Jij ook nog heel erg bedankt voor die supergeile blog van je. Door jou blog heb ik inmiddels heel wat liters sperma weggespoten!!! Ik wens jou en alle volgers, inzenders en bezoekers een genot-en spuitvol nieuw jaar toe!!!
    Groetjes: Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Masto, wens je ook een geil 2014 toe. En ook dank voor voor je geile blog, die mij veel geil genot gebracht heeft !

    BeantwoordenVerwijderen