vrijdag 10 januari 2014

Prostaatstimulatie......

Het doet Masto bijzonder goed en maakt mij extra geil als volgers van mijn blog positief reageren. Zoals dit keer Co met zijn opwindende geile foto's. Hij schreef me onder andere het volgende:

"Hoi Masto60, Sinds enige tijd volg ik je blog met veel belangstelling. De geile anekdotes, foto's en filmpjes zorgen voor steeds weer een stijve. Ik ben ook eens gaan proberen met allerlei dingen uit het huishouden mijn lul en balzak af te binden. Wat geeft dat een heerlijk gevoel! Waar ik al een tijdje mee bezig ben, is prostaat-stimulatie. Ik heb daar een paar hulpmiddeltjes voor gekocht. Het gebruik ervan zorgt voor een nog intensere ervaring en het klaarkomen is in 1 woord heerlijk. In de bijlage een aantal foto's van mijn activiteiten. Op een paar ervan is ook te zien, dat ik een speeltje voor prostaat-stimulatie gebruik. Dat heeft dan meteen effect, want de druppels geil komen achter elkaar naar buiten.
Je mag ze plaatsen op je blog, als je dat wilt. Ook dit mailtje kun je plaatsen. Geile groeten, Co."


Opwindend om te lezen en geil om te zien hoe jij geniet! Met eenvoudige dingetjes kun je je geile gevoelens opvoeren tot het uiterste genot! Bijzonder geil en stimulerend om jouw natte stroom van opwinding met ons te willen delen...... Veel dank daarvoor!

"Hallo Masto, een 'Anoniem' op je blog vroeg om een foto van mijn speeltjes. Daarom stuur ik je de foto, zodat deze op je blog kunt plaatsen. Geile groet, Co"

2 opmerkingen: