vrijdag 3 januari 2014

Genotsplek, 24 maal omringd......

Hierbij een bijdrage die Softhands mij stuurde. Lees maar mee:

"Dag Masto, op zoek naar een geschikte ring voor onder mijn eikel kwam ik via trefwoord eikelring op jouw site terecht. Wat jammer dat ik deze niet eerder ontdekt heb! Met grote belangstelling heb ik al een deel van jouw blogs en van jouw volgers gelezen. Ik voel me heel erg thuis bij de onderwerpen die aan de orde komen.
Wat betreft jouw belangstelling naar de verminderde lustgevoelens van jouw volgers wil ik mededelen, dat ik zelf de laatste twee maanden (gelukkig tot afgelopen weekend, want toen was ik weer volop geil!) het gevoel had dat ik niet meer geil kon worden. Mijn onderbuik kende geen enkele spanning meer. Alleen mijn hoofd was nog geil. Normaal komt de geilheid uit mijn ballen en niet uit mijn hoofd. Ik dacht eigenlijk dat ik ziek was, of nog erger, dat de echte penopauze begonnen was. Ik ben net 55.
Ik vind edging ook heerlijk. Ook hou ik ervan om mijn penis en ballen op te tuigen om maar in kerstterminologie te blijven. Misschien mag ik eens een keer een paar foto's naar jouw blog opsturen.
Nu ga ik weer verder lezen. Zal zeker een van je volgers blijven. Gr. Softhands."


Deze mail kreeg ik vorige week al, maar kon hem vandaag pas plaatsen. Masto moet natuurlijk alleen thuis zijn om discreet dit blog bij te kunnen werken. Softhands vroeg of hij een paar foto's mocht opsturen. Natuurlijk mag dat en liefst zoveel mogelijk! Inmiddels heeft hij een foto gestuurd en prijkt nu in volle glorie bovenaan dit blog! Klik op de foto voor een vergroting zodat je met je neus in detail bovenop zijn 'heerlijkheid' zit!
Ikzelf heb mij er al vele keren aan opgegeild! In gedachten zijn penis gepakt. De eikel met ringen en al in mijn mond genomen en de zilte smaak geproefd. Ook zijn omringde balzak met testikels gepakt en er aan geroken. Diep de geur van sperma, die door de strakke balzakhuid heen kan dringen, geïnhaleerd! Wat uiteindelijk bij mij zou kunnen leiden tot een voortijdige zaadlozing........!

1 opmerking:

  1. Dankzij Softhands op deze blog terecht gekomen!
    Heerlijke pik en balzak heeft deze man ook. ik deel de mening van Masto over hoe hij Softhands wil eren...hahaha. grtzzz van dezeman

    BeantwoordenVerwijderen