woensdag 15 januari 2014

Co's goddelijk vocht......

Dit filmpje en onderstaande foto van het eindresultaat kreeg ik toegezonden door Co. Een beetje donker filmpje maar duidelijk genoeg om mee te voelen wat er door Co's lijf ging op het 'moment suprème'...... Co schreef:

"Hallo Masto, bijgaand een filmpje van het aanmaken van mijn Goddelijk Vocht. Ik heb alleen het 'moment suprème' gefilmd. Dat is het meest veelzeggend. Zoals je misschien kunt zien, is mijn pik niet helemaal stijf. En zo heb ik hem ook graag. Je kunt dan heerlijk de juiste druk zetten op de juiste plek. Maar keihard doe ik ook graag zaken met hem. Dan is de oppervlaktegevoeligheid weer groter. Kortom, ik hoop er nog veel plezier van te beleven! Ook heb ik een foto van het resultaat bijgevoegd. Met geile groeten, Co."

Co liet me ook het volgende nog weten, een OPROEP:
"Ik las een tijdje terug op je blog over mannen die, zonder homoseksuele bedoelingen (want ik ben en blijf hetero), het heerlijk vinden om samen met een andere man te masturberen en ook bij elkaar de pik te beroeren en de ander klaar te maken. Het voorbehoud en de voorzichtigheid waarmee mensen dergelijke contacten opbouwen, kan ik me goed voorstellen. Ik ben ook zo: voorzichtig en de kat uit de boom kijkend. Nu hoeft dat dus voor mij niet persé met een man te zijn (ik ben hetero). Een vrouw die dit verlangen van mij kan bevredigen vind ik natuurlijk ook oké. Ik ben 62 jaar en woon in het westen van het land in de buurt van Den Haag. Ik zou het via deze weg wel eens willen proberen om met een ander lekker en ongestoord te seksen. Zonder te neuken, maar alleen masturberen. Bij jezelf of bij de ander. Ik hoor het graag van je via Masto, masto6tig@gmail.com "

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te zien en te horen hoe dat zaad ergens op neervalt. Woon helaas wat ver weg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is er naast de categorieën ho en he nog een derde: masturbators. Voor een masturbator geeft het niet hoe de ander is, zolang ook deze geheel opgaat in de masturbatie en dit graag wil laten zien. Ook ik ben volledig he, maar kijk graag naar een man met harde pik, zeker als hij daar niet van af kan blijven. Ik raak de harde knuppel ook graag aan en masseer hem, voel de ballen, en als de ander het wil trek ik hem af totdat zijn zaad komt.
    Ook laat ik mezelf graag naakt en masturberend zien en vind het heerlijk om samen te masturberen. Gelukkig is er bij mij een naaktstrand in de buurt, waar het op stillere tijden en plaatsen mogelijk is al masturberend rond te lopen. Vaak kijkt er dan iemand die op grotere afstand zit, begint ook te masturberen, of staat op en loopt al masturberend op me toe.
    Vandaar mijn motto: sex should be shared, and masturbation even more.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Co, dit is echt supergeil om te doen. Een kennis van mijn vrouw raakte altijd opgewonden van blote mannen. Hij wilde weleens samen met een man masturberen.
    Het gesprek kwam hier spontaan op en na een snelle opfrissende douche lagen we op bed.
    We hebben een tijdje met onszelf gespeeld. Hij vroeg of hij mij mocht aanraken. Uiteraard liet ik dat toe. Na mij uitvoerig onderzocht te hebben wilde ik hem onderzoeken en zijn geilheid ruiken. Hij had een echte vleeslul met grote dikke aders en een mooie potente balzak met goedgevulde ballen. Ik heb er een flink tijdje mee gespeeld. Ik werd er zo geil van dat ik begon met het likken van zijn ballen en schacht. Hierdoor werd hij zo geil dat hij mij ook heeft gepijpt. Na een uur samen geilen hebben we ons lekker klaargetrokken. Ik hoop dat het nog een keer gaat gebeuren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anoniem,
      Ik weet zelf nog goed toen ik een jaar of 19 was, dat ik bij een vriend bleef logeren. Hij had alleen op dat moment geen 2e bed. Ik vond dat geen probleem. Toen we in bed lagen hebben we lekker met elkaar gespeeld en elkaar uiteindelijk afgetrokken. Heerlijk was dat!
      Ik zou dat graag nog eens mee willen maken.
      Groeten, Co.

      Verwijderen
    2. Ik zou het ook zo weer over doen. Echter ben ik extreem terughoudend en voorzichtig hiermee. Onze kennis wilt het niet meer ivm z'n gezin, begrijpelijk.
      Ik weet ook niet of ik met een wildvreemde heel makkelijk zou kunnen afspreken. Maar wie weet.
      Deze blog zorgt in ieder geval voor voldoende masturbatie plezier!!

      Verwijderen