vrijdag 10 januari 2014

Tantramassage......

Wederom een geile en informatieve bijdrage van een volger van mijn blog. Hij schreef:

"Aftrekken kan iedere man wel maar heb veel geleerd van jou, vooral edgen. Heb je blog een paar keer gelezen, wat een ervaring. Bij het lezen kwam ik drie keer klaar, per keer doe ik er wel ander half uur over. Heb ervaring met ondergaan van tantramassage, deze man is daar zo ervaren mee. Het is een leerproces en bij de derde sessie heb je een orgasme van een half uur. Je wilt klaarkomen maar dat gaat niet en die extase houdt ie aan. Bij de laatste sessie liet ie me gaan, wat een explosie en dat bleef maar gaan. Toen had ik ook een tijdje geen zin er meer in, normaal de volgende dag weer."

Met tantramassage heeft Masto totaal geen ervaring. Maar het lijkt mij heel opwindend als ik jouw mail zo lees. Stuur ook eens een fotootje van jouw "explosie" want we zijn dol op sperma, de kiem van het leven......

4 opmerkingen:

  1. Klinkt heel erg lekker, dat wil ik ook wel eens ervaren. Waar heb je deze massage ondergaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Masto,

    Ik heb laatst een edge sessie gehad van 3 uur. Drie uur op het randje en vijf keer liep het zaad zonder orgasmegevoel eruit. het laatste droge orgasme was heel geil Via deze weg zoek ik een man of vrouw die mij vastgebonden langdurig wil edgen tot er niets meer uit komt. ook in voor ruined orgasm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Guy,
      ik wil je wel helpen om via een edge-sessie te ervaren wat het is om zo klaar te komen.
      Ik ben al een tijdje volger va Masto60 en plaats ook wel materiaal.
      Als het niet te ver weg is dan kunnen we wel wat afspreken.
      Groeten, Co

      Verwijderen