vrijdag 27 december 2013

Voorhuidpret......

Hierbij drie foto's die mij intrigeren. Ze zijn mij toegzonden door onderstaande mailschrijver:
"Al een tijdje zie ik je blog op google en op clubs. Jij bent nogal gek op experimentjes. Hier wat foto's van een geil geintje met balletjes. Paar dagen geleden heb ik er een hele avond over gedaan om het klaarkomen uit te stellen. Dat is toch wel iets wat je moet leren want op een gegeven moment dan hou ik t niet meer. Geil groetjes."
Masto houdt van mensen die meer doen met hun genotsplekje dan alleen maar plassen. Ik zie dit als een heerlijk spelletje met je voorhuid. Stop deze vol met borrelnootjes en vraag je naaste om ze er met hun mond en tong weer uit te halen. Het lijkt mij een heerlijk intiem en erotisch spel om nader tot elkaar te komen en het eventueel af te ronden met een heerlijke romige 'saus'.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten