zondag 15 december 2013

Masto's opgetuigde penis en zaadfabriek......

Half december is weer optuigtijd. Een hoop mensen zijn druk in de weer met het opleuken van hun habitat. Pieken en ballen worden weer tevoorschijn gehaald. Masto wil niet achterblijven. Maar ligt het nu aan mij of aan de tijd van het jaar dat mijn libido niet zo meewerkt. Mijn idee is dat het aan de tijd van het jaar ligt. Ook gezien de bezoekersaantallen voor mijn blog. Die lopen ook terug deze decembermaand. Maar Masto zou Masto niet zijn als hij zich toch elke dag even bevredigt in een verloren uurtje of soms kwartiertje. Het lukt mij gelukkig nog altijd om tot die zaligmakende orgasmegevoelens te komen, maar het duurt vaak langer dan voorheen. Met mijn zaadproductie is gelukkig niets aan de hand want na een poosje, als die lekkere gevoelens beginnen te komen, vloeien de vloeistoffen rijkelijk!
Ben benieuwd hoe dit vergaat bij mijn volgers. Hebben jullie in deze decembermaand ook verminderde lustgevoelens? Laat het eens weten en vertel er hier eens iets over. Mailen mag ook:  masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Masto,

    Ik begrijp wel dat je minder met je piemel doet. Heb ik ook. Wel hele volle ballen en zaaddruk, maar als ik van het land kom met deze temperaturen duurt het gewoon langer voor hij is opgewarmd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Masto, heb me aangemeld als volger van je prima blog. Heb het hele archief van 2013 doorgewerkt en zal ook de overige jaargangen nog doorlezen op zoek naar goede ideeën.
    Wil graag ook mijn 'opgetuigde' genotsbrengers een keer laten zien hier.
    Wat betreft libido, dat voel ik ook zo. Zie mijn mail van gisteren. Die mag je hier wel publiceren onder de naam Softhands

    BeantwoordenVerwijderen