zaterdag 26 oktober 2013

Tien! ringen om balzak......

Hierbij een extra grote foto van een extra grote prestatie! Met tien ringen de testikels op heerlijke opwindende spanning brengen. Dat is door Ben gelukt. Hij schreef onder andere hoe hij dat voor elkaar kreeg:
"Dag Masto, Inmiddels zit ik met 10 ringen om m'n kloten achter de computer. Hoe ik de ringen erom/eraf krijg: eerst de boel warm maken (hete douche of haarföhn) dan massageolie gebruiken; wordt de huid lekker soepel van en dan stuk voor stuk eerst de ene bal en dan de andere, te beginnen bij diameter 45 en als laatste diameter 40 om alle ringen op de plek te houden en dan maar genieten. Ik doe de 10-ringen foto erbij met een lekkere geile druppel voorvocht. Geile groet, Ben."
Dit verhaal behoeft geen verdere uitleg. De tien ringen persen het zaad bijna automatisch uit de bijballen naar de zaadblaasjes. En bij het aanbrengen begon het voorgeil al behoorlijk te komen bij Ben! Wat ik mij afvraag bij het zien van deze foto is of het mogelijk zou zijn om een vagina te penetreren met deze lange geringde balzak. Een beetje kut moet dit toch kunnen hebben......
Klik op deze fantastisch mooie en zeer geile foto en masturbeer jezelf in de wolken!

1 opmerking:

  1. Héél mooi Ben...Ik ben er jaloers op, maar met jouw tips&trucs heb ik over 1½ jaar héél misschien óók wel zo'n foto op Masto's blog staan ;<))
    Groet, Rick

    BeantwoordenVerwijderen