woensdag 16 oktober 2013

Dansk kusse......

Deze prachtige foto's van een rijpe Deense vrouw kreeg ik toegestuurd door Dingeling. Hij schreef me onder andere:
"Je mag de foto's plaatsen op haar verzoek. Dat zij daar zo ongelofelijk geil van wordt en zich daarbij helemaal suf masturbeert..... want dat doet ze! Je mag haar leeftijd (60) en naam (Benthe) gewoon gebruiken.... Dit is wat zij wil...."
Masto plaatst in de regel altijd foto's van de inzender zelf. Maar wil hier een keer bij hoge uitzondering van afwijken. Temeer omdat Benthe een prachtig lijf heeft voor haar leeftijd, maar ook om de opwindende inkijk op haar intiemste plekje! Want daar ontbreekt het op mijn blog jammer genoeg nog te veel aan. Hoop dan ook dat Benthe bij het zien van mijn blog eens een keer een paar opwindende woordjes met mij wil wisselen via mijn mailadres: masto6tig@gmail.com .......


De vertaling van het bovenstaande door Google Translate:
Disse smukke billeder af en moden dansk kvinde blev jeg sendt Dingeling. Han skrev til mig, omfatter:
"Det er tilladt at sende billeder på hendes anmodning. At de være så utrolig liderlig og for sig er dermed helt døsig onanerer ..... fordi hun gør! Du kan lide hendes alder (60) og navn (Benthe) bare bruge .... Dette er, hvad de ønsker .... "
Masto indsætte en regel altid billeder af bidragyderen selv. Men vil meget sjældent afvige fra en gang. Især da Benthe har stor krop for sin alder, men også spændende indblik i hendes mest intime spot! Fordi der mangler på min blog desværre stadig for meget. Håber, at Benthe selv ønsker at dele gennem min mail på at se min blog når et par spændende ord til mig: masto6tig@gmail.com .......


Masto håber, at Google Translate har gjort sit bedste, og at Benthe får det.
Masto hoopt dat Google Translate zijn best heeft gedaan en dat Benthe het snapt.

4 opmerkingen:

  1. Well, I must say, for a young lady like Benthe at 60 years old, is a damn fine specimen of a very sexy woman indeed.
    The middle picture makes me so horny, and because I can not bury my face in her cunt, I must resort to masturbating to her pictures.

    Nou, ik moet zeggen, voor een jonge dame als Benthe op 60 jaar oud, is een verdomd fijne specimin van een zeer sexy vrouw inderdaad.
    De middelste foto maakt me zo geil, en omdat ik mijn gezicht niet kan begraven in haar kut, moet ik toevlucht tot masturberen op haar foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie rijpe vrouw. Mijn lul zwelt al op als ik denk aan seks met zo'n mooie ervaren 60+ vrouw....heerlijk. Wat is er tegen 70+ ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, die kut ziet er nog heel lekker uit. Zou zo m'n lul er diep in willen steken. Vertel dat maar aan je Deense vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker lichaam om uren lang af te likken.
    Ook zou ik wel onder gepist willen worden en langs haar lekker benen en billen willen likken.

    BeantwoordenVerwijderen