vrijdag 11 oktober 2013

Cuckold......

Wat is Cuckold.....

Die vraag komt regelmatig aan de orde. Hierbij de uitleg op Wikipedia en daarna die van mij.

Volgens Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckold
Volgens Masto: Het is de man van een getrouwd stel of paar die geen volledige erectie meer kan krijgen, door welke oorzaak dan ook. Hierdoor kan hij zijn vrouw niet meer met volledige stijfheid van zijn penis penetreren en zij daardoor tekort komt. Zodat er meer vrijheid en ruimte ontstaat voor een andere potente man die de seksuele behoeften van de vrouw wél kan bevredigen.
Maar dit is mijn persoonlijke mening en misschien is mijn wens wel de vader van de gedachte. Want ook ik voel me wel eens Cuckold. Verlang er wel eens naar om te zien hoe mijn vriendin door een zeer potent iemand word genomen en haar tot in de Zevende Hemel penetreert!
Misschien zijn er wel volgers die hier eens met mij over van gedachten willen wisselen. Dat zou ik fijn en zeker geil vinden. Je kunt mij privé mailen op masto6tig@gmail.com
Maar je kunt hieronder bij Opmerkingen: ook in het 'openbaar' van gedachten wisselen.
Op de twee foto's zie je mijn 'cuckold' net-niet-helemaal stijve penis. Maar gelukkig is er aan geilheid geen gebrek! Klik er maar eens op......

5 opmerkingen:

  1. Ben ook 66. Penetreren en klaarkomen gaat nog wel maar een vrouw "de zevende hemel" in neuken :) Beste daar een jongen kerel voor te hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je mannen....ik gebruik vaak een pilletje....dan blijf je echt knal hard en als je een beetje conditie hebt dan 'neuk je haar de zevende hemel in!'. Zó heerlijk om een goeie stijve te hebben....groet! Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me wel wat om lang een harde lul te hebben en lekker lang te kunnen neuken. Wat is de naam van dat pilletje en hoe kom je eraan? Ik ben wel een beetje nieuwsgierig.
      Ben.

      Verwijderen
  3. Wat lijkt me dat heerlijk. Een vrouw verwennen, en tegelijkertijd aangemoedigd worden door haar man!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, heb daar jaren ervaring mee . Zoek nu een nieuw opwindend koppel. Dus liefhebbers meld je !!!!

    BeantwoordenVerwijderen