donderdag 3 oktober 2013

Penisplug......

Onlangs kreeg ik weer eens een mailtje van Dingeling die al vanaf 2010 op mijn blog te vinden is. Hij stuurde ook vele foto's naar me op waaronder bovenstaande. Dingeling schreef onder andere:
"Ook zie je mijn nieuwe penisplug.... een lekker speelding.... kan in blijven bij het plassen....
en staat gewoon lekker.... en.... het voelt geil.... vooral als mensen kijken...."
Je ziet aan Dingeling's schrijfstijl dat hij volgens mij, onder het mailen door, lekker zat te masturberen. Een liefhebber puur sang.....!

3 opmerkingen:

  1. Is het niet gevaarlijk dat de boog in je knop gedrukt word,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij moet normaal de urinebuisplug een halve slag gedraaid worden. Zodat het metalen balletje tegen het allergevoeligste plekje van de eikel drukt.
      Maar ik kan er naast zitten. Het is maar net wat men het lekkerst vind. Masto heeft geen ervaring met deze penispluggen, maar lijkt mij wel het uitproberen waard.

      Verwijderen