zaterdag 5 oktober 2013

Balstretchen.......

Dit zijn weer prachtige foto's van Dingeling! Hij schreef:
"Op de foto's die meest voor zich spreken zie je ook mijn nieuwe ballstretcher.... die kocht ik van de zomer in Amsterdam. Ik móest en zou deze hebben.... hij weegt 780 gram en met een paar ringen erbij heb ik dan ruim een kilo aan m'n ballen hangen.... en dat is zoooo heerlijk!"
Dat kan Masto zich goed voorstellen! Het moet een heerlijk gevoel zijn. Net alsof er constant een vrouwen- of mannenhand (invullen welke voor jou van toepassing is) fors aan je balzak zit te trekken.
Let vooral op de onderste foto. Met rubberen ring, stretcher en metalen ringen om en penisplug in. Tezamen een gewicht van ruim 1000 gram......!

5 opmerkingen:

  1. Hi, Dingeling, wat een mooie lange zak. Hoeveel uur per dag heb je deze stretcher aan je ballen hangen. Bindt dat de doorbloeding dan niet af als je er ook nog meer aanhangt? Gebruik je massage-olie of zoiets. Graag verneem ik dat van je. Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ben...die lange zak vind je mooi? Ik vind hem eigenlkijk niet zo lang...als je je huid lekker warm maakt dan rekt ie vanzelf mee. Beetje massage olie-gel op en je trekt je in een mum klaar! Lekker hoor! Van afgebonden ballen heb ik geen last, het gewicht van de ring(en) te voelen hangen is heerlijk. Leuk dat je reageert. Groet,
    Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Dingeling, loop je hele dagen met zo'n gewicht aan je zak of enkele uren per dag? Kun je wel een gewone strakke broek aan hebben dan?
    Groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ben,
    De hele dag zou ik het wel willen maar soms gaat dat gewoon niet. Onder een strakke broek gaan de ringen knellen maar los in de broek een wandelingetje maken kan wel...is ook heel opwindend. In de zomer fiets ik wel eens in korte broek met ringen....de kunst is dan om ze zo naast het zadel te positioneren dat m'n velletje er niet tussen komt...en anders is het 'au!'.....Gr. Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is ook heerlijk genieten hiervan draag ze zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen