zaterdag 26 oktober 2013

Peniskooi aanbrengen......

Van de week kreeg ik deze geile 'peniskooi instructiefilm' van IPL. Hij schreef mij onder andere het volgende:
"Hallo Masto, Weer eens een berichtje van mij. Heb een nieuw speeltje gekocht, een peniskooi. Lekker strak gevoel als je deze draagt en voorkomt dat je een erectie krijgt. De ring is 47 mm. De kooi heeft een diameter van 3,3 cm en een lengte van 5 cm. De katheter is 5.5 cm lang en 6 mm in doorsnee. Hierbij de lekkere video. Als je wilt mag je hem ook op je blog zetten."
Natuurlijk wil Masto dat, want het ziet er erg geil en spannend uit. Tevens is het ook een probaat middel tegen vreemd gaan, maar ook om van een masturbatieverslaving af te komen. Gelukkig heeft Masto geen last van een verslaving maar bevredigt zich wel graag iedere dag eventjes.
Dit filmpje roep wel een paar vragen bij mij op. Ten eerste: hoe ziet het er uit als je plast en ten tweede: wat gebeurt er als je, om wat voor reden dan ook, toch een stijve krijgt......
Dus Masto hoopt dat IPL hier een vervolgfilmpje van kan maken.
Klik op de foto voor een beter overzicht.

7 opmerkingen:

  1. En wat gebeurt er als je het sleuteltje van het slotje kwijt raakt????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vreselijk geil uit. Ik zou graag zijn pikkie willen pesten om te kijken wat er gebeurt bij een stijve... Of om toe te kijken hoe hij plast.

    Waar koop je zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.dhgate.com/product/stainless-steel-cock-cage-with-catherter/157529232.html

      Verwijderen
  3. Misschien is dit wel het toppunt van edgen, Wel opgewonden raken maar niets kunnen doen. Ik droom er stiekem van dat mijn partner dit bij mij zou doen en dat zij bepaalt wanneer het ding er af mag. Het zou gedaan zijn met klaarkomen, maar ik zou wel met een opgewonden gevoel rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Masto
    even antwoord op je vragen het buisje is hol van binnen dus je kunt gewoon plassen en als je een stijve krijgt krijg je een super strak gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spannende dingen allemaal. Ik zou zoiets wel eens live willen zien bij een man. Of ook zelf proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig mannelijk sieraad is dit!. Zou het graag dragen op het naaktstrand. Een en al geilheid, en dan niet kunnen masturberen...

    BeantwoordenVerwijderen