vrijdag 6 september 2013

Vijf ringen om balzak......

Deze opwindende foto kreeg ik van Ben. De twee strak omringde testikels in de balzak bungelen geil onder Ben's lijf. Tijdens het masturberen van zijn forse penis zal de balzak stevig tegen de bilnaad slaan.Wat een extra opwindende kick zal geven.
Masto vind het altijd weer een hele prestatie om twee testikels met bijballen door een nauwe gesloten ring te krijgen. Met één ring is het voor mij nog wel te doen om testikel voor testikel er door te duwen. Maar vijf! Dat zal mij niet lukken. Angst dat ik ze er niet zonder pijn weer vanaf kan krijgen speelt natuurlijk ook een rol. Daarom hou ik het vaak bij harpsluitingen die gegarandeerd er weer vanaf willen.
Dank je Ben voor deze opwindende foto en het moet vast een heerlijk gevoel zijn om rond te lopen met deze vijf! ringen......

Kijk ook eens naar Dingeling's instructie-filmpje op mijn blog: http://masto60.blogspot.nl/2011/08/ringen-instructie-film.html
Daar kun je zien hoe Dingeling de ringen er vanaf haalt en weer plaatst. Om het zo vlot te doen als op dit filmpje moet je volgens mij bedeeld zijn met een fors rekbaar scrotum en niet al te gevoelige testikels......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten