dinsdag 24 september 2013

Veterbroekje om scrotum......

Veterplezier...... 
Bovenstaande geveterde foto's en onderstaande mail kreeg ik van een anonieme volger:
Hallo, Laatst je blog ontdekt en af en toe kijk ik wat er bij is gekomen. Niet alle foto's en artikelen zijn aan mij besteed omdat ik er niets mee heb. Helaas heeft mijn vrouw niet veel op met vrijen en geniet ik er meer van door mijzelf af en toe te vermaken. Geïnspireerd door 1 van de laatste bijdragen ben ik zelf met een veter aan de gang gegaan. Heb ook een "veterbroekje" om mijn ballen gemaakt wat mij behoorlijk opgewonden heeft. Daarvan wat foto's waarmee ik misschien anderen weer een plezier kan doen.
Groet, Een stille genieter.

Dat je anderen er een plezier mee doet is volgens mij wel zeker. Maar dat je mij er een plezier mee doet is zéér zeker! Geil en opwindend, om hier op mijn blog, elkaar te laten zien wat lustbeleving is. Een ieder op zijn eigen manier en voor elk wat wils of te wel geils!......

1 opmerking:

  1. prachtig gedaan, je ballen apart afbinden. Ga ik ook doen! Heb net zo'n veter en ook lang genoeg.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen