zaterdag 21 september 2013

Op 499 berichten stond de teller......

Met deze er bij is het 500ste bericht geplaatst

Wie durft het aan om de volgende stap te zetten naar de 1000!

Ik ben nog steeds vol goede moed en heb nog steeds de potentie om door te gaan met mijn blog. Om mijn opwinding, geilheid, genot, masturbatie, experimenten, zelfbevrediging en alles wat verder aan de orde komt op dit intieme gebied, met jullie te delen. Ook mijn dagelijkse bezoekers, van 350 gemiddeld, sterken mij om door te gaan. Maar het meest sterkt mij die mensen die al eens een bijdrage hebben geleverd! Het is een hele stap om je bloot te geven. En dan nog eens dát speciale intieme plekje wat je normaliter voor jezelf houdt. Vaak breeduit en in close-up, pontificaal in beeld gebracht......

Waarom?

Omdat daar het centrum ligt van ons bestaan. Genot ligt aan de basis van onze voortplanting. Over onze eigen seksuele bevrediging wordt in het dagelijkse leven bijna nooit gesproken. Allerhande zaken passeren daags de revue maar er zal nooit gezegd worden van "Wat hebben we vannacht heerlijk geneukt" of "Ik was vandaag zo geil dat ik me even heb afgetrokken op het toilet" of  "De kinderen waren naar school en had even de tijd om mij heerlijk tot een orgasme te vingeren" Al deze lustbelevingen houdt iedereen meestal voor zichzelf. "En zo heurt het ook" zul je zeggen. Prima, maar ik vind het juist fijn om eens te horen en te zien hoe andere mensen met seksualiteit omgaan en hoe zij zich bevredigen. Niet de grootte van het geslacht bepaald de lustbeleving die je jezelf kunt geven, maar het gevoel dat tussen de oren zit en oké ook de stofjes zoals hormonen, testosteron, etc., die in je lijf voorkomen. Groottes, diktes en lengtes is in wezen niet van belang. De heerlijke lust die je jezelf kunt geven is hiervan niet afhankelijk. Ook met het kleinste formaat kan de lust het allergrootst zijn.......!

Wie durft zijn intieme plekje met mij te delen

Je kunt je intimiteiten sturen naar: masto6tig@gmail.com

Discretie, geheimhouding en respect verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten