maandag 23 september 2013

Testikels omringen met 8 stuks......

De eerste plaatsing in de serie van 500

De start op weg naar de 1000 blogs is hiermee begonnen

Dank je Ben voor de super geile bijdrage! en jouw leuke mail:
"Dag Masto, Laat ik dan met de volgende 500 beginnen. Ik doe al geruime tijd iets met ringen om m'n balzak waardoor hij steeds iets uitrekt. Dat vind ik een geil gezicht zo'n mooie, lange zak. Nu kan ik er al 8 ringen omheen krijgen met een totaal gewicht van 420 gram zonder dat het pijn doet. Als ik daarmee rondloop, maakt me dat heel geil. Als ik dat voel bungelen word ik nat van geilheid, heerlijk! Door het gewicht kan ik alleen maar langzaam aftrekken en zodoende wordt het edgen steeds beter en lekkerder. Ga zo door met je blog."
Dat zullen we zeker proberen! Met bijdragen zoals deze is het voor mij een geil en opwindend genoegen. Voor mijn vele volgers zeker ook! Hoop alleen niet dat ze afgeschrikt worden door jouw fors en stevig exemplaar.
Masto koestert alle formaten en modellen. Op mijn blog gaat het om de pure lustbeleving die je jezelf, als man of vrouw, kunt geven. Met welk formaat en op wat voor manier dan ook.....

9 opmerkingen:

  1. Wat een kanjer van een lul!! en supergeil al die ringen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Pinkie, dat valt wel mee hoor. Als je hem met een goede lens neemt, lijkt hij groter. Maar ik ben heel erg tevreden met m'n spulletje. En aftrekken met die ringen om de zak is super geil lekker. Langzaam aftrekken maakt dat de balzak heen en weer slingert en een steeds grotere zwaai maakt. Als het hele gewicht dan zo tegen m'n kont aan tikt, word ik daar beregeil van en kom dan spuitend en schokkend klaar.
      Geile groet, Ben.

      Verwijderen
  2. Hi Ben. Gaaf man. Ben zelf sinds een paar maanden ook aan het experimenteren met ringen om mijn balzak te stretchen. Lijkt echter allemaal niet zo te vlotten. Krijg soms het idee dat als tegenreactie mijn zak samentrekt. Voelt dan aan als dik leer en krijg er dan met geen mogelijkheid een ring omheen. Heb ook geen idee hoe lang zo'n stretch avontuur kan duren. Legio zoekactie erop losgelaten, maar slechts een paar fora gevonden. Daar ben ik helaas niet veel wijzer geworden. Misschien dat jij mij een beetje bij kunt spijkeren m.b.t. het oprekken van mijn balzak. Wil heel graag zo'n "lowhanger" Groetjes Rick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rick, leuk dat je gereageerd hebt op mijn foto met de ringen om mijn balzak. Ik kan je binnenkort wel wat vertellen over het stretchen. Ik zal dan ook wat foto's bijvoegen.
      Groet, Ben.

      Verwijderen
    2. Hi Ben,
      Vol verwachting klopt mijn hart :<))
      Greetz, Rick

      Verwijderen
    3. Dag Rick,
      wat is je e-mailadres? Dan kan ik je meer uitleggen en foto's laten over het ball stretchen. Groet, Ben.

      Verwijderen
    4. Hi Ben,
      Heb mijn E-mail adres naar Masto verzonden met het verzoek...het aan jou door te geven. Vertrouw er op dat het voor elkaar zal komen.
      Groet, Rick

      Verwijderen
  3. de balzak een aantal minuten met scheergel inwrijven en met warm water afspoelen. de huid is daarna lekker zacht en soepel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha. Eerste Tip binnen :<) Zal het gaan proberen.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen