donderdag 12 september 2013

Demo-film - Ring en harpsluiting plaatsen.....


Op dit filmpje zie je hoe ik bij mijzelf een baarmoederring en harpsluiting plaats om mijn  nogal strakke balzak. Een warme föhn wil wel eens helpen bij sommige scrotums, maar die van mij blijft meestal strak gespannen. Temeer als is geil ben. Dan moet mijn hand het werk doen en pak ik de testikels tussen duim en vingers. Na wat trekwerk ontspant mijn balzak iets en kunnen de testikels door de ring getrokken worden. Daarna mijn slappe (een stijve past niet) penis er onderdoor trekken en dan de ring zo ver als mogelijk is naar achteren schuiven. Een voordeel van deze stugge (rek zit er niet in) latex-ring is de stroefheid, waardoor deze goed blijft zitten. Ook neemt het snel de lichaamswarmte aan zodat het lekker en comfortabel aanvoelt. Om te voorkomen dat toch nog mijn testikels naar binnen willen schieten plaats ik hierom een harpsluiting. Soms bij warm weer plaats ik er twee. Bij koud weer laat ik het bij één harp, want anders gaat het pijn doen door de spanning die er dan op komt te staan.
Al met al is het dragen van bovenstaande outfit bijzonder geil en zeer lustopwekkend, want je voelt iedere seconde die heerlijke omklemde dikke bobbel tussen je benen. Met of zonder kleding. Binnen- of buitenshuis......!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt weer Masto voor je supergeile filmpje! Heel indrukwekkend hoe je die prachtige lul en balzak van je door zo'n smalle ring krijgt

    BeantwoordenVerwijderen