donderdag 11 oktober 2012

Wat ik even kwijt wil.....

Op 4 december 2009 plaatste ik hier mijn eerste artikel bij Blogger.com. Niet wetende dat ik anno nu, nog steeds aan mijn blog zou kunnen werken en dat Blogger.com nog zou bestaan. Maar ook dat ik dat eerste artikel wat ik toen schreef hier zo weer kan plaatsen anno oktober 2012! 
Dat ik nog steeds aan mijn blog kan werken is niet alleen mijn verdienste, maar dank ik mede aan al mijn geile en trouwe volgers! Het zijn er momenteel 133 en hoop dat zij nog veel 'opwinding' aan mijn blog mogen beleven en als het kan, geven!
Het bezoekersaantal van mijn blog varieert dagelijks tussen de 300 en 400, met uitschieters tot wel 600 per dag. Inmiddels heb ik 405 berichten geplaatst en dit, zoals ik al eerder schreef, mede te danken heb aan al mijn opwindende volgers! Mijn super geile dank daarvoor! Zonder jullie zou het een saai blog worden!
Een blog dat in basis gaat over zelfbevrediging met intieme close-up foto's of filmpjes van onze pretplek. Zowel van mannen als vrouwen. Hoewel de vrouwen helaas zeer onderbelicht zijn op mijn blog. Maar dat ligt niet aan mij helaas.
In mijn berichten probeer ik alleen tekst, foto's of filmpjes te plaatsten van mijn volgers zélf en van mij. Dus niet van het internet geplukt. Dit laatste doe ik alleen bij hoge uitzondering om bijvoorbeeld iets duidelijk te maken of uit te leggen. Ook kijk ik niet naar schoonheid, formaten of andere uiterlijkheden. Bij mij telt de heerlijke opwinding en genoegens die je met je pretplek kunt beleven. En die verschillen van persoon tot persoon. Gelukkig, want dat zorgt voor een grote variatie en voor elk wat w... 'geils'!

Ik hoop, geil, opwinding, hulp van jullie en testosteron dienende, dat ik nog lang door mag gaan. Open en bloot, maar met respect, liefde en begrip voor elkaar........! Niets moet, veel mag!

Geile en openhartige groet van Masto!
Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten