dinsdag 23 oktober 2012

Masto's balzak-streching met 4 harpen......

Vandaag heb ik bij Welkoop nog drie harpsluitingen (meer hadden ze niet op voorraad) kunnen kopen van het formaat dat ik ook had. Ik heb ze schoongemaakt en mooi opgepoetst. Zie op bovenstaande foto's het verschil van voor en na het harpen. Het valt mij erg mee hoeveel rek er nog in mijn balzak zit want er was nog meer plaats voor een 5e of misschien wel 6e, gezien het losse vel dat nog onder mijn penis te zien is. Het aanbrengen verliep erg vlot en zonder problemen. Alleen na een half uurtje ging het wat ongemakkelijk zitten en heb het toen gereduceerd tot 1 harp die ik in principe dagen aan een stuk door kan dragen. Alleen bij koud weer willen mijn testikels naar binnen en de harp gaat dan trekken en kan pijnlijk worden.......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Masto,
    Weet dat iedereen anders is, maar zuiver als richtlijn; wat is de maat van de gebruikte harpsluitingen?
    Groeten, Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie mijn blog van Maandag 17 september 2012.
    Van de grootste (links) die je daar ziet heb ik er nog drie bij kunnen kopen bij Welkoop. Meer hadden ze niet op voorraad. Maar die harp is voor mij soms net iets te groot, want als het koud word willen mijn testikels naar binnen en soms lukt dat. Maar al met al is deze voor mij nog het beste te dragen.
    Geile harpgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen