maandag 22 oktober 2012

Ball-stretching, zeven op een rij......


Deze foto's kreeg ik van een anonieme volger van mijn blog, met zeven! voorwerpen om zijn balzak. Eerst 4 ringen en toen nog eens 3 harpsluitingen. Bijna de ringenkampioen op mijn blog! Ware het niet dat Dingeling het gebracht heeft tot 8 ringen. (Zie deze foto in mijn blog van donderdag 25 augustus 2011, Ringen(p)(k)racht.....  en bekijk ook het instructie-filmpje van het aanbrengen).
Maar deze prestatie van mijn anonieme volger is ook niet mis! Het moet een gewicht van tegen de 2 pond zijn dat aan zijn balzak trekt. Hoe lang men dit kan dragen hangt af van de persoon. Sommige mannen hebben van nature al een ruime laaghangende balzak en sommige mannen hebben een strakke balzak. Ikzelf heb soms al moeite met één harpsluiting om die pijnvrij te houden. Zorg in ieder geval wel voor een goede doorbloeding van de testikels, want het moet wel leuk (en geil) blijven.......

5 opmerkingen:

  1. moet zalig zijn om dat gewicht te voelen hangen, zeker als je naakt rondloopt. En het ziet er geweldig uit!
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het net met twee sluitingen geprobeerd, zit prima, kan er volgens mij nog wel twee bij hebben.
    Voelt fantastisch, heb er eens een frisdrankfles aan gehangen en langzaam met water gevuld. Doet het ook goed.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan/wil iemand me helpen met een beginnend stretcher
      vind dit waanzinnig uitzien,en wil hier snel mee beginnen
      wie helpt me overvanalles@hotmail.nl
      liefs xx

      Verwijderen
  3. Ik heb er één van 4cm, het voelt echt lekker! ik draag de mijne al bijna 4 maanden 24/7. iedereen moet t eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben er enkele weken geleden mee begonnen, zalig !!!, mijn penis is verdubbeld in gevoeligheid en voelt sterker aan, proberen mannen

    BeantwoordenVerwijderen