woensdag 3 oktober 2012

Genieten......

Hier zie je een collage van een volger van mijn blog John. Hij schreef me onder andere het volgende:
"Hoi Masto, Ik ben John, 58 en gek op masturberen/edgen. Hierbij wat fotos van mezelf en mijn 'gereedschap'. Vind je blog heel leuk en krijg er telkens weer inspiratie van.
Hartelijke groeten John.

 Dat vind ik weer een leuke en geile opsteker! En iedereen kan meegenieten van John's heerlijke 'gereedschap' en die moet je zeker niet voor niets laten hangen. Lekker gebruiken en als het kan, elke dag!......

2 opmerkingen:

  1. Dag John,
    geil om je apparaat te zien. Gebruik je het alleen voor masturbatie of neuk je ook nog? Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per dag aan masturberen? Kun je doen wat je wilt of moet je je in acht nemen? Hoe vaak kom je klaar in een week?
    Arno, 72. Masturbeer gemiddeld 1 uur per dag maar is heel verschillend: vrouw veel thuis. Neuken doen we al meer dan 10 jaar niet meer: word niet meer hard genoeg. Masturbeer des te meer, dat kun je tenminste zelf reguleren. En gaat ook heel goed met slappe of halfharde pik.

    BeantwoordenVerwijderen