woensdag 10 oktober 2012

Heavy metal 2......

Rick had de 'metal'-smaak te pakken, maar kwam ringen tekort. Het is zijn bedoeling om de gehele penis in te pakken met metalen ringen en dan een stevige erectie te veroorzaken. Volgens mij moet dit kunnen en zelfs mét de ringen om moet neuken ook mogelijk zijn. Volgens mij is dit voor de ontvang(er)(ster) een heel aparte en zeer geile ervaring, met al die ribbels......
Deze up-date kreeg ik nog van Rick. Prachtig en geil om te zien hoe je met ringen lekker bezig kunt zijn. Dat het nog niet meevalt om een penis te 'ringen' lees je uit Rick's mail hieronder. Wil jezelf ook aan de slag, zorg er dan voor dat je het zwelgedrag van je penis goed kent!.......
 
"Hi Masto, Nog even een kleine Up-Date: Heb het “ringen” uiteindelijk tot 10 stuks weten op te bouwen. Dat is met deze maat (25 mm)  wel het maximum. Moet ze dan ook nog snel aanbrengen. Zodra penis een beetje zwelt, lukt het al niet meer. Om ze, zonder voorhuid, achter mijn eikelrand te krijgen heb ik zelfs een beetje zeep moeten gebruiken. Als je goed kijkt, zie je nog een paar zeepbelletjes tussen de ringen."

5 opmerkingen:

  1. Ja. Lijkt mij ook wel kicken. Waarschijnlijk verlies je,door de geil-glibberige kutsappen,de hele set ringen. Of direct na het spuiten; als je lul even een inzinking heeft. Heerlijk met je vinger al die ringen uit die soppende kut hengelen. Yummie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat ik het zelf niet kan proberen. Het leek mij wel een geil experiment tussen man en vrouw. Als ik zie wat een kut (of anus) kan hebben bij sommige vrouwen, dan zijn 10 of 15 ringen een peulenschilletje. Waar een hand in past......

      Verwijderen
  2. zo'n geringde pik zal ook geil aanvoelen bij het masturberen. Lijkt me ook een goede combinatie met de harpen.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Masto,
    Dáár ben ik dan weer. Via deze omweg probeer ik in contact te komen. De techniek is mij te snel af geweest. PC om zeep met gebrekkige back-up. Jouw mail adres weg; Maar nog véél erger: al mijn foto's ook zoek. Wil je via deze mail verzoeken om mij kopieën van de originele foto's te willen "We-Transferren". Zou je hiervoor zééér dankbaar zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Rick

    BeantwoordenVerwijderen