woensdag 17 oktober 2012

Balzak oprekken (ball-stretching)......

Onder de indruk zijnde van CockR zijn vier harpsluitingen, ging ik eens proberen om bij mijn ene harp er nog een bij om te krijgen. Ik had nog een iets kleinere liggen. En zowaar lukte het mij! Maar om een mooiere aansluiting te krijgen met de andere harp zal ik er nog een paar bijkopen van dezelfde grootte. (Ik wordt nog eens vaste klant bij Welkoop :-) Het is ook een minder dure manier om aan ball stretching te doen in deze periode van recessie!......

10 opmerkingen:

  1. ziet er degelijk uit, vooral als je de foto's vergroot. Ook mooi om in het grote formaat alle details van je pik te zien. Ik zie graag slappe pikken; misschien omdat de mijne maar weinig hard wordt?
    Arno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er nu 7 omheen zitten, lekker zwaar en strak,
    kan dit gewoon dag en nacht aanblijven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Maak er een foto van en stuur die naar mij: masto6tig@gmail.com
      Dan zal ik je een antwoord geven op je vraag.

      Verwijderen
    2. Dag Anoniem,
      Ik neem aan dat jij mij de foto's hebt gestuurd! Super! Zie mijn blog van 22 oktober 2012 en lees mijn commentaar.

      Verwijderen
  3. Dag en nacht?

    Voorzichtig blijven en op de bloeddoorstroming letten. Dat kan moeilijk als je slaapt. Ik doe minsten 2 van de 4 terug af na een half uur.

    cockR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik laat er 4 zitten, dan blijft t lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb er 2 omzitten, 1 kleinere en een iets grotere.
    de grotere doe ik zo af en toe om en mijn balzak en mijn penis, heerlijk zo strak, maar na ongeveer 1 uur gaat die grotere er weer af en blijft alleen de kleine om mijn balzak zitten. soms wel 2 a 3 dagen, zo'n lekker gevoel. in de toekomst wil ik er zeker 3 of 4 om hebben zitten, lijkt mij heel erg geil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben begonnen met een kleine metalen stretcher. Nu na 3 maanden heb ik een grote zware stretcher. Voelt goed en geil. Mijn zak is al flink gestretcht en ga er voorlopig mee door. Niet alleen lekker om te dragen maar ook super om zo snel resultaat te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om je blog te lezen. Ga morgen harpsluitingen kopen. wil graag een zak tot op mijn knieën. bij 6 ringen stuur ik een foto. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Stretcher,
      Daar houdt Masto je aan! :-)
      Je weet mijn mailadres: masto6tig@gmail.com
      Maar zonder sluiting mag je mij ook een foto van jouw balzak sturen hoor!
      Ook heel opwindend om naar te kijken.

      Verwijderen