vrijdag 15 juni 2012

Voorhuid.....

Hier zie je mijn voorhuid die ik koester. Veel mannen vinden het maar niets en laten het weghalen. Maar voor mijn gevoelige eikel is het soms een uitkomst. Hij kan er zo heerlijk in wegkruipen.....
Ook kun je zo heerlijk op je "tuutje" laten zuigen door iemand en zijn/haar tong je eikel laten beroeren!
Op onderstaand filmpje schuif ik langzaam mijn "velletje" terug om bij mijn masturbatieplekje (frenum) te komen. Maar ik werd aan het eind van dit filmpje zó geil dat ik hem snel moest loslaten omdat ik dan anders een orgasme kreeg. En dat wou ik nog even uitstellen om verder te kunnen genieten.....

1 opmerking:

  1. een orgasme met slappe pik is dus heel goed mogelijk. Bij mij welt er wel eens zaad op als ik mijn slappe pik masseer; klaarkomen kan ik alleen met een (min of meer) stijve. Maar ongewild en onverwacht zaadverlies vind ik wel prettig: het is een prettig gevoel als je het zaad voelt opkomen en dan over je hand stromen, en het verlaagt de druk en geilheid en zo de kans op een orgasme. Dat wil ik zo veel mogelijk vermijden, want het ontneemt me twee dagen de zin in sex, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

    BeantwoordenVerwijderen