zaterdag 9 juni 2012

Roy's experiment 13..... Frenumpiercing

Deze bijdrage kreeg ik weer van Roy, hij schreef me het volgende:
Hallo Masto,  Mijn vrouw wil graag ter afsluiting van het experiment nog een paar gedetailleerde foto's van mijn eikel openbaar maken en hoopt dat jij en andere volgers er van geniet. Dus bij deze mijn voorlopig laatste bijdrage. Ze wenst je verder veel succes met je geile blog en bedankt je dat je via jouw blog haar een groot plezier hebt gedaan en uiteindelijk haar seksleven een enorme geile impuls hebt gegeven. 
Overigens is mijn seksleven ook definitief veranderd (lees: danig ingeperkt) door dit experiment, maar dat was vroeg of laat sowieso gebeurd gezien haar verlangens en mijn te kleine pikkie. Ik heb daar nu vrede mee, gezien het feit dat het zo wel erg spannend blijft en mijn vrouw helemaal is opgebloeid. Er is echter 1 groot nadeel: Zelfbevrediging zonder toezicht is verleden tijd. Voor mij is er alleen nog bevrediging mogelijk na toestemming en onder toezicht van minstens 1 paar andere ogen. Het is niet anders.
Geile groet ook namens mijn vrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten