woensdag 13 juni 2012

Roy's experiment 14..... Extra nat

Hier weer een opwindende extra natte bijdrage van Roy die mij het volgende schreef:

Hallo Masto, Ik heb een kleine verrassing voor je: Mijn vrouw heeft besloten om ook een kleine bijdrage te leveren aan jouw blog. Per slot van rekening heeft jouw blog haar een hoop genot gegeven en kan ze op deze manier mij nog wat extra prikkelen. Zij heeft me immers opgedragen om je een foto te sturen waarbij ze zalig door haar lover gevingerd en spuitend klaargekomen is met als begeleidende opmerking: Genot dat mijn eigen man me niet kan geven! Bij deze dus gedaan. Veel genot. Geile groet Roy.

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk kutje, heel mooi die schaamlippen goed te zien, en als er geluid bij zou zitten, zou ik een lekker soppend geluid horen:-)
    Hmmmm Ben intussen weer eens lekker met mijn geile grote kale pik aan het spelen en beeld me in dat mijn eikel zachtjes tussen die lekkere geile lipjes heen en weer beweegt.

    BeantwoordenVerwijderen