vrijdag 15 juni 2012

Mijn masturbatietechniek.......

Op bovenstaande screenshots zie je mijn masturbatietechniek van onderstaand filmpje. Daarop zie je aan het begin hoe ik mij doorgaans bevredig. Maar moest al spoedig kalm aan doen omdat mijn zaad zich al aandiende. Jammer dat het niet mogelijk is om gevoelens te vertalen. Ik hoef geen volle erectie te hebben om mijn zaad te lozen. Maar dat heb ik kortgeleden al laten zien. Op dit filmpje moest ik heel voorzichtig verder gaan want bij één beweging te veel was ik klaargekomen. Je ziet ook dat ik hem aan het eind van de film moest loslaten want anders zat de bank onder........
Let op, zet het geluid van dit filmpje uit want die is helaas mislukt..... :-(

5 opmerkingen:

  1. Dag Masto,
    Ik zag in een mannenblad dat het frenum de G-spot van de man wordt genoemd en dus bijzonder gevoelig is!
    Bedankt voor het geile filmpje van die heerlijke lul van je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch 'n heerlijke pik. Ook ik kan klaarkomen, terwijl hij nog niet helemaal stijf is.
    Thieu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, een teken van grote geilheid :-)

      Een slappe groet van masturberende Masto

      Verwijderen
  3. Jullie ook bedankt voor de complimenten!
    Geile opwindende groet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zalig om te zien, dat bewerken van een slappe pik, die geen enkele neiging heeft om hard te worden. Zo kun je ook genieten van jezelf. Ook ik masturbeer met meestal geheel slappe pik. Er is dan ook weinig kans op klaarkomen, dus ik kan langdurig en intensief rukken zonder steeds te moeten onderbreken.

    BeantwoordenVerwijderen