zaterdag 2 juni 2012

Vloedgolf aan zaad.....

 
Gisteren was het weer zover. Na een uur of vier aan één stuk door gemasturbeerd te hebben en een paar weken geen lozing te hebben gehad, moest mijn vruchtbare zaad er uit. Mijn opwinding was dusdanig hoog dat ik er weinig moeite voor hoefde te doen om de voorraad zaad te halen. Mijn excuses voor de trillende beelden. Ik kon nog net op tijd de camera pakken en mijn bureaustoel achterover kiepen om alles in close-up te kunnen vastleggen. En hou dan je camera maar eens stil terwijl het intense genot een volle minuut lang door je lijf giert......
Na afloop was het wel behoorlijk deppen. Het warme zaad liep over mijn buik, langs mijn scrotum via de bilnaad over de zittingrand van mijn stoel. Precies op het wieltje van de draaipoot die er onder stond......
Heb ik weer..... Maar goed, ik had het niet willen missen, kijk maar mee......

6 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijk geil fimpje, ik ben er al een aantal keren op klaargekomen! Wat een enorme zaadlossing!! Om jaloers op te zijn!
    Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Pinkie! Geil dat je er al een aantal keren op bent klaargekomen. Maak er eens een filmpje of foto van! Het gaat niet om de hoeveelheid of grootte van de penis, maar om het heerlijke geile opwindende klaarkomgevoel. Al heb je maar één druppel zaad tijdens het orgasme! Laat ons ook eens meegenieten. Mijn adres is: masto6tig@gmail.com

    Geile rukgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zoals jouw sperma uit dat ruime pisgaatje komt.
    Thieu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergelijkbaar met eerste zaadlozing van vriend na z'n besnijdenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke lul heb je toch
    en wat een lekkere lozing is dit
    Supergeil om te zien

    Vruchtbare kusss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooi hoe dat zaad uit je eikel loopt

    BeantwoordenVerwijderen