donderdag 17 februari 2011

Veelzijdigheid......

Hoe veelzijdig kan een penis zijn. Luke, een volger van mijn blog reageerde op mijn close-up oproep en stuurde mij deze fraaie foto's toe. Hier kun je mooi zien hoe veelzijdig een geslachtsdeel in close-up kan zijn!
Geen mens is gelijk zo ook een penis of vagina niet al heb je wel eens, net als bij mensen, look-a-like's.

Ik wil de bezitter van al deze fraaie close-up's dan ook heel hartelijk bedanken dat we zo dichtbij van zijn intiemste plekje mogen genieten.

Ik hoop dan ook dat dit de eerste aanzet is voor nog meer inzendingen van intieme close-up's! Zowel van mannen als van vrouwen! Schroom niet, ik sta in voor 100% discretie!

2 opmerkingen:

  1. Dag anoniem, Dank voor jouw reactie. Misschien heb jij ook wel foto's van jezelf? Schroom niet en stuur eens een paar op: masto6tig@gmail.com Dan gaan we met z'n allen, all over the world, genieten van jouw pretparadijsje!
    Opwindende groet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen