maandag 28 februari 2011

Funman62.........


Hallo, ik ben een man van 62 jaar, gelukkig nog helemaal in orde van onderen en dus meestal nog lekker geil. Ga in de zomer vaak naar een naaktstrand in het binnenland.

Het is een groot strand van ongeveer 3 hectare waar je heerlijk in je blootje kunt wandelen. Ben in de zomer ook altijd intiem geschoren, kick er dan ook erg op als er naar wordt gekeken. Er zijn ook bosjes en rietkragen waar het e.e.a. “gebeurt”. Raak dan meestal ook snel opgewonden, en aan het einde van de middag masturbeer ik dan aan de kant van het water in het riet, vaak gadegeslagen door andere mannen die dan spontaan meedoen. Super geil zo samen!!!


De foto in string is van een aantal jaren geleden in Frankrijk waar ik heerlijk heb gewandeld bij 36-37 graden, twee wandelaars die ik tegen kwam, man en vrouw, liepen zelf ook in slip en bikini, dus keken er niet vreemd van op.

De andere foto is in de bedding van een droge rivier gemaakt waar het heerlijk zonnen was.

De close up van mijn piemel heb ik pas gemaakt.

Opwindende groet van Funman62.

NOOT van Masto:

Let op de foto rechtsonder en kijk naar die opwindende penis met mooie grote testikels in de balzak!!! Jammer dat de resolutie niet hoger was van de foto, want anders had ik hem nog verder uitvergroot!.......

3 opmerkingen:

  1. nu ik dit zie, wel je mooi kaal geschoren pikkie ziet er lekker uit . ik kan mij voorstellen dat mannen die je zo zien hun eigen lul aftrekken. heerlijk om op die leeftijd met een kale super lul te lopen. Ziet er naakt echt goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anoniem, Ik heb ook grote geile waardering voor mensen die lekker naakt durven te lopen en ons daarvan mee laten genieten. Een volwassen leeftijd speelt nooit een rol bij mij. Geilheid zit van binnen en is niet aan een leeftijd gebonden gelukkig. Mits de hormoonhuishouding goed in orde is. Mijn blog gaat niet over uiterlijk maar over je innerlijke geilheid. Hoe men er uitziet is niet belangrijk voor mij, geilheid, daar gaat het om. Hoe je jezelf heerlijk en lang kunt verwennen........!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben net op vakantie geweest in Frankrijk en heb aan de Franse kust vaak heerlijk piemelnaakt gelopen. Stranden waar niemand kwam of ook naturisten. mijn pik stond af en toe wel stijf, dat gaf geen verkeerde reacties bij de andere strandbezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen