donderdag 17 februari 2011

Hoe het groeide.....


Op deze twee foto's van Luke, een volger van mijn blog is prachtig te zien hoe een mannenpenis enorm kan toenemen in grootte! Een ware metamorfose! Ook de volle balzak moet ruimte maken voor de stam van de penis. En niet te vergeten de prachtige eikel die op spanning komt te staat en er geen plaats meer is voor zijn beschermende voorhuid.
Alles staat nu gereed om aan de bezitter genotvolle prikkels door te geven om het geproduceerde sperma diep in de zaadblaasjes naar buiten te laten stuwen onder intense genotvolle opwinding!!!!

2 opmerkingen:

  1. Deze prachtige penis is ook heerlijk geschoren! Dit geeft een heerlijk gevoel bij het masturberen. Het contact is hierdoor vele malen inniger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom maar op met die penis groei pillen strong stallion 90 stuks per potje die jij niet durft doorslikken ik durf het wel en ben niet bang als mijn penis super dik en super groot en lang is tot aan mijn mannelijke borsten en ik het niet erg vind dat ik zo een super grote en lange en dikke penis hebt.kom die strong stallion erectie groei pillen maar brengen en mail even op ottenjohnjohan79@gmail.com voor afspraakje.afz johnny

    BeantwoordenVerwijderen