donderdag 24 februari 2011

Close-up vagina......

Als masturbatie-liefhebber ben ik gek op close-ups. Hierbij kan ik heerlijk wegdromen. Des te closer des te geiler. Op bovenstaande foto's staat een fantastische vrouw die in het bezit is van een unieke vagina! Zelden heb ik zulke mooie volle grote schaamlippen gezien als op bovenstaande foto. De labia majora's omsluiten een prachtige ervaren vagina en ik denk dat die aan de bezitster al heel wat jaartjes van intens genot heeft gegeven!
En ik hoop dat deze close-ups dan ook extra genot zullen verschaffen tijdens de zelfbevredigingen van mijn volgers......

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie fotos al zie ik ze liever geheel geschoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geschoren is erg praktisch, maar een bescheiden schaamhaardos heeft ook wel iets! Ik vind het wel passen bij deze ervaren vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag het filmpje "Melken "zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag anoniem,
    Kijk verder op mijn blog, er staan er twee op van mij!
    Geile melkgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen