vrijdag 11 februari 2011

"Flipperen"......

Mijn manier van masturberen noem ik meestal "flipperen". Omdat mijn eikel erg geil gevoelig is masturbeer ik eigenlijk nooit op de "normale" manier zoals ik vroeger deed. In de volle vuist met de rechter hand trekken. (Hier heb ik trouwens mijn kromme, naar links wijzende penis aan te danken omdat ik veel masturbeerde, elke dag wel een keer, en nog!)
Maar nu pak ik alleen het velletje (toompje) onder aan mijn eikel en beweeg (flipper) die heel snel heen en weer. Hiermee geef ik mij voldoende geile prikkels om heerlijk op het randje van klaarkomen te balanceren. Edgen noemt men dit ook wel.
Op de bovenste linker foto zie je mijn "flipper"-greep. Op de rechter grotere foto zie je dat mijn voorvocht al begint te komen vermengt met zaadcellen. Tijdens het maken van deze foto verslapte mijn eikel een beetje. Op de foto linksonder zie je dat ik mijn eikel tegen mijn buik druk wat mij ook een lekker gevoel geeft. En op de laatste foto rechtsonder probeer ik de onderkant van mijn eikel met het "flipper"toompje je laten zien. Wat tevens mijn aller gevoeligste erogene zone is van mijn hele lichaam!......
(Voor een extra vergroting klik je op de foto en daarna nog een keer.)

2 opmerkingen:

  1. lijkt me lekker op deze mannier ga het ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je zeker eens doen! Vooral als je een gevoelige eikel hebt is dit een manier om het lekker lang vol te houden!

    BeantwoordenVerwijderen